معرفی چرخ خیاطی سینگر

آموزش تعمیر انواع چرخ خیاطی خانگی و کارگاهی

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

 چرخ خیاطی Singer 4423 Heavy Duty

این چرخ خیاطی دارای ویژگی های خوبی  است و تعادل کامل بین قیمت و ویژگی ها است. 4423 برای انجام خیاطی های سنگین طراحی شده است، بنابراین ممکن است به زیبایی سایر چرخ خیاطی ها نباشد ، اما بسیار خوب کار می کند.

 

سینگر این را در مدل پایه ارائه می دهد، با این حال، گزینه ای برای مدل کیت لوازم جانبی نیز وجود دارد. مدل پایه همان چیزی است که امروز بررسی خواهیم کرد، اما اگر در خیاطی تازه کار هستید و لوازم جانبی ندارید، این کیت پیشنهاد می شود.

 

چرخ خیاطی سنگین 4423 دارای ویژگی های متنوع و کاربردی می باشد.

 

ویژگی های Singer 4423:

23 دوخت توکار

12 دوخت تزئینی

سوزن نخ زنی اتوماتیک

حداکثر 1100 بخیه در دقیقه

موتور 60 درصد قوی تر شده

ماسوره کشویی بالا

جادکمه  یک مرحله ای

کنترل فشار فشار پا

بخیه برای هر نوع کاری

سینگر شامل بیش از 23 بخیه و یک گزینه جادکمه یک مرحله ای نیز می باشد. هنگام دوخت، موتور تازه به روز شده می تواند سرعتی تا 1100 بخیه در دقیقه ایجاد کند. در نتیجه پروژه ها را سریعتر و کارآمدتر به پایان خواهید رساند.

 

در مقایسه، اکثر چرخ خیاطی های دیگر فقط قادر به دوخت 500 تا 600 بخیه در دقیقه هستند.

 

برخی از چرخ خیاطی ها در این زمینه بهتر از سایرین هستند، اما سینگر سرعت های سریع و خطوط مستقیم دوخت را امکان پذیر می کند - یک مزیت اصلی. لباس ها و سایر پروژه های شما به لطف این خطوط دقیق حرفه ای تر به نظر می رسند.

 

سه نوع دوخت اصلی برای انتخاب وجود دارد:

 

پایه ای

تزئینی

کش آمدن

12 بخیه تزئینی.

 هنگام انتخاب دوخت، می توانید طول دوخت و همچنین عرض دوخت را تا 6 میلی متر تنظیم کنید. سه موقعیت سوزن نیز وجود دارد.

 

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک صفحه را بچرخانید تا عرض را تنظیم کنید. طول دوخت از 0.5 میلی متر شروع می شود و دارای چهار تنظیم مختلف است.

 

وقتی بتوانید طول و عرض یک دوخت را کنترل کنید، این توانایی را دارید که خلاقیت بیشتری داشته باشید. می توانید بخیه های محکم تر یا شل تر بزنید و همچنین می توانید جلوه های مختلفی را با بخیه های خود ایجاد کنید.

 

هر چرخ خیاطی خوب امکان تنظیم مناسب عرض و طول را فراهم می کند.

 

هنگام نخ زنی دستگاه، یک سیستم نخ سوزن خودکار وجود دارد که به شما امکان می دهد دستگاه را به سرعت نخ کنید. ماسوره بالانشینی در ابتدا می تواند کمی حساس باشد، اما یک طراحی عالی است که به شما امکان می دهد پروژه را سریعتر راه اندازی کنید.

به اندازه کافی قدرتمند برای هر پارچه

سینگر می‌داند که مصرف‌کنندگان خواهان تطبیق‌پذیری هستند و یکی از بهترین راه‌ها برای افزودن تطبیق‌پذیری این است که به کاربران اجازه دهیم از هر پارچه‌ای که دوست دارند استفاده کنند. طراحی سنگین و موتور قدرتمند می تواند پارچه های زیر را به راحتی اداره کند:

 

چرم

جین

ریون

ابریشم

ساتن

البته باید سوزنی متناسب با ضخامت پارچه خود انتخاب کنید. سوزن‌های ضخیم‌تر می‌توانند با سهولت بسیار بیشتری نسبت به سوزن‌های نازکی که احتمالاً شکسته می‌شوند، از جین یا چرم عبور کنند.

 

ویژگی های اضافی برای سهولت خیاطی

من از طرفداران پر و پا قرص یوتیوب  و آپارات هستم، و ویدیوهای زیادی وجود دارد که هر آنچه را که احتمالاً بخواهید در مورد 4423 بدانید را پوشش می دهد. این ویدیوها برای کاربران جدید و حتی قدیمی ها  مفید خواهد بود.

 

همچنین ویژگی های زیادی وجود دارد که ممکن است برای اکثر خیاطان چندان مهم به نظر نرسد، اما قطعاً زندگی شما را هنگام خیاطی آسان تر می کند.

 

ویژگی هایی که باید در مورد آنها بدانید که ما به آنها اشاره نکرده ایم عبارتند از:

 

معکوس خودکار . می توانید بخیه های خود را به طور خودکار برگردانید تا بخیه های خود را قوی تر کنید. هنگام کار با لباس هایی که ممکن است با شدت بیشتری مورد استفاده قرار گیرند، این یک گزینه عالی است. به عنوان مثال، شلوار جین ، از دوخت معکوس بهره می برد، زیرا باعث تقویت شلوار می شود.

بازوی آزاد . هنگام دوخت در فضاهای صعب العبور، بازوی آزاد حداکثر سهولت را به شما می دهد. این ویژگی بازوی آزاد به شما امکان دوخت یقه، سرآستین و حتی شلوار را می دهد.

سینگر شامل چهار نوع پایه فشاری است: همه منظوره، جادکمه زن ، دوخت دکمه و پایه زیپی. پایه های پرس چندگانه به شما امکان می دهد تقریباً هر پروژه خیاطی را بدون نیاز به خرید پایه های خیاطی اضافی برای کار شروع کنید.

پایه پرس دارای فاصله بسیار بالایی است که هنگام کار با چندین لایه پارچه ایده آل است. هنگام کار با پارچه های حجیم می توانید از این فاصله به نفع خود استفاده کنید.

موقعیت ها سوزن دارای سه حالت است که به شما امکان می دهد موقعیت را به محل مورد نظر خود تغییر دهید. به عنوان مثال، هنگام کار با زیپ ، تغییر موقعیت مورد نیاز است.

هنگام خیاطی، برای تنظیم سرعت دوخت، روی پدال فشار می‌دهید. پدال پا نسبتاً حساس است، بنابراین هنگام شروع دوخت باید مطمئن شوید که پدال روی زمین محکم باشد.

 

برای تعیین میزان فشار مناسبی که به پدال خود وارد کنید، باید تمرین کنید.

 

یکی دیگر از جنبه های تمیز این دستگاه این است که شما می توانید هر زمان که دوست دارید آن را حمل کنید. وزن دستگاه فقط 14.5 پوند است، بنابراین حمل آن برای مسافت کوتاه آسان است. برخی از مدل‌های قدیمی‌تر بسیار سنگین بودند و تغییر موقعیت یا دوختن در اتاق دیگری را بسیار دشوار می‌کردند.

 

چند لایه را به راحتی می دوزد

نخ زنی آسان و سریع

سبک و کوچک

 

 

یک شکایت کوچک این است که Singer 4423 به هیچ وجه یک دستگاه ساکت نیست . نویز واقعاً تنها شکایتی است که کاربران دارند که نادیده گرفتن آن بسیار آسان است.

 

سینگر یک برند شناخته شده در صنعت خیاطی است و سری چرخ خیاطی های سنگین آنها نسبت به قیمت بهترین کیفیت این صنعت را ارائه می دهد. این واحد دارای تمام ویژگی هایی است که برای شروع پروژه خیاطی خود به آن نیاز دارید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.